1dfanfic

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Frida - 11 juni 2012 15:10

     

Nialls point of view, kap 14.


Det är Harrys tur att fråga en fråga men han sitter bara
och stirrar ut i luften.


- Harry, are you awake? Frågar Liam.

- Sorry what did you say?

- It is your time to ask a question. Säger jag.


Harry tanker en liten stund sedan säger han,


- Are you dating anyone?

Äntligen en lite vettig fråga. Jag ler mot Elvira och hon skakar på huvudet. YES!


Jag hör ett litet glädjerop i mitt huvud. Vad kom de ifrån?
Har jag känslor för Elvira? Men de kan jag ju inte ha, eller?


Elviras point of view.

 

- Are you dating anyone? Frågar Harry.


Jag skakar på huvudet, Niall ler ett stort leende. Inte
vet jag varför, men men.


Jessie skakar också på huvudet och jag ser att Harry
lyser upp. Han har suttit och stirrat på Jessie hela middagen. Det är konstigt
att hon inte har märkt någonting.


Vi har nu alla ätit upp våran mat.


- I want to go out tonight! Säger Louis.

Zayn, Niall och Harry nickar ivrigt. Jag ger Jessie en
undrande blick. Hon brukar inte villja gå ut och festa. Hon dricker inte
alkohol och hon tycker mer om att vara hemma.


- I think that I will stay here. Säger Liam.

- Yea, me to. Säger Jessie.

- Well, I´m coming with you guys! Säger jag.


En rolig kväll med killarna kan ju inte skada. Bra att
Liam ville vara kvar på hotellet, då slipper Jessie sitta själv.


Vi går ut ur resturangen och jag, Niall, Zayn och Louis
börjar gå mot dörren ut. Louis stannar plötsligt.


- Harry I thought you wanted to come with us?

- No, I have changed my mind.

Harry gör en liten snabbt nick mot Jessie. Louis skakar
på huvudet sedan går vi.


Innan vi går ut så hör jag Harry fråga.


- So what are we going to do?

___________________________________________________________________________________________

Kommentera !!! :)

Presentation

Hej! Här skriver jag en novell om killarna i pojkbandet One Direction.

Novellen handlar om Jessie och Elvira. Tillsammans söker dom till svenska versionen av X Factor. Dom kommer till final och får sjunga med sina idoler. Där börjar en stark vänskap.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om novellen?
 Bra!
 Dålig!
 Sådär!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards