1dfanfic

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Frida - 16 juni 2012 18:00

Liams point of view, kap 17.

 

Kvällen har varit väldigt kul. Först middagen och sedan
filmen.


Jessie är väldigt trevlig och rolig. Hon påminner så
mycket om Danielle. Jag önskar att dom skulle kunna träffas. Dom skulle älska
varandra.


Jag och Jessie pratade om Danielle mycket och hon var
intresserad av hur det var att ha flickvän när vi är på turné.


Jessie är också lik mig. Jag är ju ’’Daddy Direction’’
och hon är nog mamman i sitt ’’band’’. Det är hon som tar hand om allting och
håller tiderna. Precis som jag.


Harry hade ju inte varit sig själv ikväll. Vet inte vad
som hände med honom. Han blir som paralyserad när han är nära Jessie. Jag såg
på Jessie att hon tyckte det var lite obehagligt ibland.


- So Harry, did you have fun? Frågar Louis.

- Yes, she is so beautiful!


Vi skrattar åt honom och sedan går vi till våra
hotellrum.


Jag skickar ett snabbt sms till Danielle där jag skriver
att jag saknar henne. Sedan somnar jag.


Harrys point of view.


Det går inte att somna en sådan här kväll.


Jessie är helt fantastisk! Att jag har träffat en sådan
här person är fantastiskt! Jag är helt euforisk!


Jag skrattar lite tyst åt hur jag beter mig. Jag är kär
även om jag inte känner henne. Det har aldrig hänt mig innan.


Jag längtar till imorgon, då jag får träffa henne igen.
Jag ska lära känna henne super bra. Det ända som oroar mig är att vi åker hem
om tre dagar. Imorgon är det torsdag. På fredag är det final och på lördag
kväll åker vi hem till London igen.


Vi ska hem och planera vår nya turné som ska gå i USA och
Europa. Ska bli helt sjukt! Vi ska vara borta i 5 månader.


Men vi ska först vara hemma i London i ungefär tre
månader. Vi ska spela in lite saker och gå på intervjuer. Och ha lite ledig
tid.


Zayns point of view.

 

Jag hör att Harry inte sover ännu. Han ligger och små
sparkar med benen. Inte visste jag att han gillar Jessie så mycket. Jag har
tänkt mycket på henne men jag måste glömma henne. Jag kan inte ha känslor för
henne om Harry också har det.


Jag har inte lika mycket känslor som Harry har. Jag
tycker bara hon är otroligt het.


 Men jag antar att
hon gillar Harry mer än mig. Hon ser ut som en tjej som vill ta det lugnt och
ha ett seriöst förhållande, och det är inte jag ute efter.

_______________________________________________________________________________________


Nytt KApitel !

Har ni längtat?

Ni får inga bilder för jag vet inte vilka jag skulle ta :S


Presentation

Hej! Här skriver jag en novell om killarna i pojkbandet One Direction.

Novellen handlar om Jessie och Elvira. Tillsammans söker dom till svenska versionen av X Factor. Dom kommer till final och får sjunga med sina idoler. Där börjar en stark vänskap.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om novellen?
 Bra!
 Dålig!
 Sådär!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards