1dfanfic

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

A Dream Come True - Kapitel 10

Av Frida - 7 juni 2012 13:54

     

 

Louis point of view, kap 10.

 

Vi står i hissen på väg ner till receptionen. Harry står och
hoppar lite på stället.


- Are you nervous? Frågar Liam.

- He is just in love! Svarar jag.


Harry blänger på mig sedan börjar han garva.


- I just can´t help it. She is just perfect.

- You don´t even know her last name, or her favorite color. Säger Liam.

- I know, but it feels so right!

- Are you sure that she feels the same? Frågar Niall.

- I don´t know, but I hope so!

- Just promise to never leave me! Säger jag.

- Never ever Boo bear!


Jag slänger mig på honom och pussar han på kinden.


- Larry Stylinson. Säger Liam, Niall och Zayn samtidigt.


Vi alla börjar skratta men tystnar när vi hör hiss plinget
och vi går ut ur hissen.


Harrys point of view.

 

Hissen stannar och vi kliver ut ur den. Jag ser tjejerna stå
en bit bort. Elvira står framför Jessie så jag ser henne knappt. Men snart
vänder sig Elvira om och jag får ögonkontakt med Jessie.


Det är som en blixt for genom kroppen på mig. En sådan känsla
har jag aldrig fått. Hon var så vacker. Hon hade på sig svarta jeans, som satt
perfekt över hennes lår och rumpa. Hennes blåa blus visade fram hennes midja
och jag ville bara springa fram och hålla om henne. Jag älskar blått på tjejer!
Hon har fortfarande kvar kylpåsen på foten och hon hade hittat kryckor som hon
håller i handen.


Jessie står där med ett fint leende på läpparna. Hennes
läppar ser så kyssvänliga ut. Som om dom skrek mitt namn. Hon har en fin liten
plutning på överläppen som jag skulle göra vad som helst för att få kyssa.


Fokus Harry, fokus!


- Hello. Ropar Elvira.


Vi kommer fram till dom och kramar om dem.


När jag kramar Jessie så känner jag hennes parfym träffa min
näsa. Aldrig skulle jag glömma den doften.


- You have found some crutches! Utbryter Louis plötsligt.

- Yes, they had some at the hotel.

- God! But I am starving are we going to eat or what? Säger Niall.


Niall… Niall… Niall. Han förändras aldrig!


_______________________________________________________________________________________

Ganska tråkigt kapitel !  

Kommentera !

Sen vet jag inte om det kommer ett till kapitel imorgon för jag ska på student så jag kanske inte hinner ...

 Ha Det Bra !!!

 
 
Ingen bild

Mye

7 juni 2012 20:18

Jättebra! meeeeeer :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 30 november 2012 21:32

        Harrys point of view, kap 79.   Jessies familj är trevlig. Absolut inte lika jobbiga som Jessie beskrev dem. Men det är väl så, man tycker alltid att ens egen familj är det jobbigaste. Peter hade många frågor, vissa knäppare än and...

Av Frida - 18 november 2012 13:02

        Jessies point of view, kap 78.   Jag tar med mig min laptop till ett litet rum. Rummet är grått och tråkigt. Längs ena väggen står en soffa och ett bord framför. På den andra väggen hänger en stor spegel. Jag gör en pose i spegeln ...

Av Frida - 2 november 2012 14:59

        Harrys point of view, kap 77.   Jag kan inte fokusera alls på intervjuerna. Jag måste vrida på huvudet ibland för att titta på Jessies söta leende. Ibland tittar hon tillbaka, men oftast kan jag titta utan att hon ser. Jag känner...

Av Frida - 30 oktober 2012 16:58

        Jessies point of view, kap 76.   Jag vaknar av att solen tittar in genom gardinerna. Jag kisar över hotellrummet. För en stund glömmer jag bort vart jag är men kommer snabbt på det. Hamburg, Tyskland. Jag har aldrig vart här faktis...

Av Frida - 29 oktober 2012 19:03

        Elviras point of view, kap 75.   Jag är sjukt taggad inför kvällen! Jag vet att det inte var så länge sedan vi festade men då var vi ju i USA och fick inte dricka för mycket. Eftersom vi var minderåriga var vi tvungna att hålla ner...

Presentation

Hej! Här skriver jag en novell om killarna i pojkbandet One Direction.

Novellen handlar om Jessie och Elvira. Tillsammans söker dom till svenska versionen av X Factor. Dom kommer till final och får sjunga med sina idoler. Där börjar en stark vänskap.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om novellen?
 Bra!
 Dålig!
 Sådär!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards