1dfanfic

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Frida - 2 juli 2012 15:16

 

Jessies point of view, kap 31.


Vi sitter nu på flyget. Helt sjukt att vi är på väg till London för att gå på affärsmöte med One Direction.


-          Simon skrev till mig igår att han har berättat att ni kommer och att dom ser fram emot det. Säger Jane


Elvira sover mot min axel. Hon är inte alls rädd, eller nervös. Men det är hon aldrig. Själv sitter jag och håller i mig i armstöden. Jag har aldrig riktigt gillat att flyga. Jag kan göra det, men jag tänker alltid på vad som kan hända. Det hjälper inte att Elvira varje gång säger ’’ Försök inte att tänka på att om piloterna bara gör ett litet fel, så kraschar vi och dör. ’’.



Harrys point of view.


Vi sitter på mötet nu. Jag vet inte varför men jag är sjukt nervös. Det är Jessies magi på mig känns det som. Varje gång någon nämner henne, så börjar mitt hjärta banka och mina händer blir svettiga. Nu ångrar jag mer än någonsin att jag inte sms-ade henne.


-          I have put on a special thing tonight on your show. You will introduce Jessie and Elvira and tell your fans that they are going with you on tour. Säger Simon.


Vi nickar ivrigt.


-          Wait, do they know about this? Frågar Liam.

-          No, but they won’t be there, they are going home after the meeting.


Louis tittar på mig och blinkar med ena ögat.

Mitt hjärta börjar pumpa snabbt igen, och jag känner att händerna blir varma.

 

Liams point of view.


Jag blev så glad när jag fick reda på att det var Jessie och Elvira som vi ska turnera med. Dom är som systrar till mig, till oss alla.


Killarna vet nog inte om det här men jag sms-ade Jessie lite grann i börjar av deras karriär. Jag grattade för första singeln och plattan.


Deras låtar är sjukt bra! Ungefär samma stil som våra låtar.


Danielle har varit på deras konsert när hon var i Sverige. Hon var där och dansade med LMFAO och då passade hon på att ta en veckas semester i Sverige. Hon hann med att gå på deras konsert, gå på något tivoli kallat grönan och prata med några av våra fans. I alla fall så tror jag inte att Jessie och Elvira vet att Danielle var där.


Danielle ringde mig på kvällen efter deras konsert och berättade hur fantastiskt det hade varit. Hon berättade hur bra dom hade varit live och hur kul dom hade på scenen.

Det var då jag fick idén, att tipsa Simon om att turnera med tjejerna.


-          Oh, I just got a text from their manager; it says that they will be here any minute now. Säger Simon.

____________________________________________________________________________________________

Spännande !!!1

KOMMENTERA NU !!!! :D

Presentation

Hej! Här skriver jag en novell om killarna i pojkbandet One Direction.

Novellen handlar om Jessie och Elvira. Tillsammans söker dom till svenska versionen av X Factor. Dom kommer till final och får sjunga med sina idoler. Där börjar en stark vänskap.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om novellen?
 Bra!
 Dålig!
 Sådär!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards